امروزه به علت هزینه‌های بسیار بالای باغداری؛ اغلب باغداران در شهرهایی با بارندگی کافی، تمایل به احداث باغ بادام به روش آبیاری دیمی دارند. درخت بادام دیمی، بهترین گزینه برای کاشت در این دسته از مناطق میباشد.

برای احداث باغ به روش دیمی باید توجه داشته باشید که بارندگی در منطقه شما به میزانی باشد که نیاز آبی درختان را در طول سال برطرف سازد. در غیر اینصورت شما باید با استفاده از روش‌های آبیاری؛ نیاز آبی درختان را به خوبی رفع نمایید.

درخت بادام دیمی دارای تحمل خشکی بسیار مناسبی است. این درختان در برابر بیماری و آفات مقاومت بسیار بالایی دارند.لازم است بدانید درختانی که به روش دیمی آبیاری میشوند؛ محصول‌دهی نسبتا کمتری داشته و عمر اقتصادی آنها کوتاه تر است. درختان بادام دیمی را نیز میتوانید به روش آبیاری مرسوم از جمله آبیاری غرقابی؛ آبیاری تحت فشار و… آبیاری نمایید.

انواع نهال بادام دیمی که توسط نهالستان پالیز با بالاترین کیفیت تولید میشوند؛ ارقام زیر هستند:

نهال بادام آذر

نهال بادام تونو

نهال بادام سوپرنوا

نهال بادام مامایی

نهال بادام فرانیس

برای خرید نهال بادام دیمی و یا آگاهی از قیمت نهال بادام دیمی با ما در نهالستان پالیز بزرگترین مرکز فروش نهال بادام دیمی در شمال غربی کشورمان تماس بگیرید. نهالستان پالیز دارای بیش از نیم قرن تجربه موفق در حوزه فروش نهال بادام به ویژه فروش نهال بادام دیمی میباشد.

این مرکز دارای مجوزهای معتبر و رسمی از سوی جهادکشاورزی بوده و گواهی سلامت نهال؛ کارت گارانتی 2 ساله معتبر؛ گواهی عاری از آفات؛ کارت قرنطینه در هنگام خرید نهال بادام دیمی برای باغداران محترم ارسال میشود.