نهال فندق مقاوم به سرما در مکان هایی که.دارای زمستان های سخت است می تواند مفید باشد. یکی از نهال هایی که.در برابر سرما مقاوم است و در ایران مورد علاقه باغبانان می.باشد، نهال انیس ترکیه است.

نهال فندق انیس ترکیه پیوندی زود بازده با توجه به.شرایط اقلیمی مناسب و نگهداری بهینه از سال اول کاشت.بارآوری محصول می رسد. اما بهتر است تمامی.محصول سال اول کاشت نهال انیس ترکیه را از نهال جدا کنید تا نهال رشد.بهتری داشته باشد .

فندق انیس ترکیه مقاومت بسیار عالی نسبت.به آفات و بیماری ها دارد و محصول این رقم از انواع نهال فندق بسیار بسیار بازار پسند است.

یکی دیگر از نهال های فندق مقاوم به سرما نهال فندق دوکوتارد (De coutard)می باشد. فندق دوکوتارد درختی قوی است با تولید خیلی بالا، به نسبت دیررس است و میوه درشت و به شکل گرد دارد. این رقم به باکتریوز و فیتوتیت حساس است. وزن مغز میوه ی آن بالا و جدا شدن پوست از مغز آن راحت است.

دیگر نهال مقاوم به سرما نهال فندق باتلر (Butler)است. این نهال رقمی خیلی قوی با تنه ای نیمه کشیده است و تولید بالایی دارد. باتلر میوه های درشت و کشیده دارد که آزاد از درخت می ریزند. رقم دیر گل و به باکتر یوز حساس است. حساسیت کمی به کنه ی جوانه ی فندق دارد. این رقم از ارقام گرده دهنده ی آمریکایی به حساب می آید، که به طور گسترده گشت می شود.

خرید نهال فندق انیس ترکیه

خرید نهال فندق انیس ترکیه بدون هر واسطه.ای به صورت مستقیم یکی از دغدغه.هایی است که مشتریان با آن روبرو هستند. نهالستان پالیز با ارسال نهال فندق با کیفیت.و استاندارد بالا برای باغداران و مشتریان گرامی در سراسر.کشور این مهم را فراهم نموده است.

فروش نهال فندق مقاوم به سرما انیس ترکیه در این.نهالستان همراه است با شناسنامه دار بودن، گواهی بهداشت و مجوز جهاد کشاورزی زیر نظر مهندسین.این سازمان و همچنین کلینیک گیاه پزشکی که باعث.دقت بیشتر در تولید نهال فندق با کیفیت تر و عرضه آن می گردد.

پالیز نهال با تولید و اصلاح نهال فندق انیس ترکیه در ایران.خود را در زمینه ثبت سفارش نهال و ارسال آن به باغداران عزیز در تمامی شهر های ایران اعلام می نماید.

نهالستان پالیز آماده است که بدون دریافت هزینه و به صورت رایگان به باغداران گرامی مشاوره رایگان دهد تا بهترین نهال فندق را خرید و به بهترین نتیجه مطلوب در زمینه کاشت آن برسند.

از دیگر خدمات این نهالستان می توان به آموزش تخصصی کاشت و برداشت فندق ، هرس درخت فندق ، سمپاشی، قلمه زنی و همچنین احداث باغ فندق اشاره کرد.

برای دانستن ارزش و بهاء قیمت نهال فندق انیس ترکیه و طریقه خرید آن خواهشمندیم با شماره تماس های موجود در وب سایت در ارتباط باشید . همچنین جهت دیدن تمامی انواع ارقام نهال فندق می توانید از قسمت نهال فندق موجود در منو دیدن فرمایید.

نهال فندق مقاوم به سرما

شرایط نگهداری نهال فندق انیس

نهال فندق انیس ترکیه از انواع بسیار تجاری است و به محصول عالی و پر بار، پوستی سبک، قابل فروش و مقاوم در برابر سرما آشنا است.

نهال فندق انیس ترکیه مناسب کاشت برای احداث باغات می باشد. این فندق اصلاح شده مقاومت بسیار عالی نسبت به آفات و بیماری ها دارد. به دلیل مقاومت بالای آن نسبت به سرما به این رقم نهال فندق مقاوم به سرما نیز گفته می شود.

در مورد شرایط نگهداری نهال فندق انیس باید بگوییم  این نهال به دلیل مقاومت مناسب به سرمای بهاره و کوتاه قد بودن مورد توجه کلیه باغداران فندق می باشد. میزان آبیاری آن در فصول مختلف سال و شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است. بتر است که به ازای هر روز از فصول بهار 2 لیتر و برای فصل های تابستان در ازای هر روز 3 لیتر آب در نظر گرفته شود .

زمان کود دهی درخت فندق انیس پیوندی از اواسط پاییز تا اواخر زمستان قابل اجرا است و میزان کود دهی آن در هر هکتار 5 تن کود پوسیده دامی تعیین شده است .

فاصله ی کاشت درخت فندق انیس پیوندی در اراضی شیبدار ملایم و مناطق بادگیر بصورت 3 در 3 و 3 در 3.5 متر کاشت می گردد .

در زمین های صاف این فاصله بصورت 4 در 4 و 3 در 4 متر کاشت می گردد. گرده افشان پیوندی در هر هکتار و با توجه به شرایط اقلیمی و آب و هوایی متغیر است . این میزان باردهی در هر هکتار 5 تن براورد شده است.

نهال انیس ترکیه

سخن پایانی

اگر تصمیم به خرید نهال فندق انیس ترکیه و یا نهال فندق دوکوتارد و یا نهال فندق باتلر گرفته اید نهالستان پالیز با تولید و فروش نهال فندق مقاوم به سرما با کیفیت بالا آماده همکاری با شما می باشد. قابل ذکر است قیمت این نهال در این نهالستان چون به صورت خرید مستقیم از نهالستان می باشد و واسطه حذف گردیده است مناسب می باشد.

یکی از خدمات مهم نهالستان پالیز احداث باغ نهال فندق انیس ترکیه می باشد چنانچه قصد احداث باغات فندق تجاری کوچک یا بزرگ داشتید با کارشناسان ما در تماس باشید.

ارقام نهال فندق در این نهالستان جزء بهترین ها است که با کیفیت بالا تولید میگردد و نظرات مثبت مشتریان طی سال ها خرید گویای این امر می باشد .ما از کاشت تا برداشت پاسخگوی شما خواهیم بود ، جهت خرید اینترنتی نهال فندق مقاوم به سرما با کارشناسان ما در تماس باشید.

نهالستان پالیز بزرگ ترین نهالستان شمال غربی ایران است که در شهر میاندوآب واقع شده است. این نهالستان فعالیت خود را از سال 1310 در حوزه پرورش ارقام نهال آغاز نموده و طی این مدت موفقیت های بسیاری را در این زمینه کسب کرده است.

هدف اصلی نهالستان پالیز، تولید باکیفیت ارقام نهال است. افزون بر این، تنوع بالای نهال در این نهالستان باعث امتیاز این نهالستان نسبت به سایر رقبا شده است.

نهالستان پالیز با پشتیبانی 24 ساعته، جهت خرید، پشتیبانی محصول، اطلاع از قیمت نهال فندق و مشاوره رایگان، آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی است.